Beschadigd / Defect

Bij ByZafira vinden we het belangrijk dat je jouw bestelling in perfecte staat ontvangt. Is een product beschadigd, defect of incompleet geleverd? Dan lossen wij dit snel, eerlijk en zorgvuldig op.

Melding maken
Meld een defect product binnen 48 uur na ontvangst via ons formulier op de website. Hoe sneller we jouw melding ontvangen, hoe sneller wij deze kunnen verwerken.

Foto’s en omschrijving
Om jouw melding goed te beoordelen, vragen wij je om een duidelijke omschrijving van het probleem en, indien mogelijk, foto’s van het defect. Hiermee kunnen wij sneller en nauwkeuriger handelen.

Beoordeling en oplossing
Binnen 48 uur ontvang je een persoonlijk antwoord van ons team. Afhankelijk van de situatie bieden wij:
– een vervangend product
– een gedeeltelijke of volledige terugbetaling
– een oplossing op maat wanneer dat nodig is

Kosten van retourzending bij defecten
Wanneer het product defect, beschadigd of verkeerd geleverd is, nemen wij alle retourkosten volledig voor onze rekening.